القای اختلاف بین مسئولان خط رسانه‌ای دشمن است

شهردار تهران در واکنش به ماجرای فایل صوتی منتسب به حجت‌الاسلام طائب گفت: القای اختلاف بین مسئولان کشور در جنجال‌های رسانه‌ای اخیر مشخصا خط رسانه‌ای دشمن و متاسفانه برخی دنباله‌های سیاسی داخلی است.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در واکنش به ماجرای فایل صوتی منتسب به حجت‌الاسلام طائب اظهار کرد: همانطور که جناب آقای طائب گفت مطالب منتسب به ایشان تقطیع شده، ناقص بوده و با اهداف خاصی منتشر شده است که بحمدالله خود ایشان اصلاح کرده‌است.

شهردار تهران با بیان اینکه خط ایجاد تفاوت بین دفتر رهبر معظم انقلاب با حضرت آقا نیز خط انحرافی و مسمومی است که امثال بنده سالها با آن مقابله کرده و برای این مقابله هزینه پرداخت کرده‌ام، افزود: دفتر رهبر انقلاب مهمترین ابزار مدیریتی ایشان است و جریان‌های انحرافی و نفاق در تاریخ انقلاب به دنبال ایجاد شبهه اختلاف در این نهاد پربرکت بوده‌اند؛ انتساب خلاف گویی به جناب آقای حجازی نیز  از جفاهای بزرگی است که از اساس تکذیب می شود و قطعا نادرست است.

وی در ادامه عنوان کرد: از طرفی القای اختلاف بین مسئولان کشور در جنجال‌های رسانه‌ای اخیر مشخصا خط رسانه‌ای دشمن و متاسفانه برخی دنباله‌های سیاسی داخلی است و  انتظار رهبر انقلاب و مردم از همه غیر از وحدت و برادری و خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه ها نیست.

زاکانی در پایان تاکید کرد: بی شک سیاست مدیریت شهری در تهران کمک به قوای سه گانه و خدمت بی منت به مردم عزیزمان خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 21147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =