جمع‌آوری ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه به منظور پاکسازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری جمع آوری شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه  رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، اظهار داشت: برخی رانندگان بی مسولیت حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری  می شود.

او با اشاره به اینکه محیط های شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شوند، افزود: از اواخر آبان سال گذشته تا فروردین سال جاری، ۷۲ هزار مترمکعب خاک و نخاله از ۹ محدوده منطقه جمع آوری شده است.

صباغ اضافه کرد: در این راستا، ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده گردنه تنباکوئی(غرب به شرق)، بزرگراه شهید نجفی رستگار(شرق به غرب و بالعکس)، بزرگراه امام رضا(ع) غرب به شرق تا سه راه سیمان، سه راه سیمان، غنی آباد، شرق به غرب بزرگراه و مقابل بازار گل تا دوربرگردان توان گاز، بزرگراه امام رضا(ع) بعد از پل شوشتری و خیابان بهشتی مقابل معاینه فنی جمع آوری شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این طرح جهادی با تلاش شبانه روزی معاونت خدمات شهری و نواحی  انجام و استمرار دارد، افزود: این عملیات بی سابقه بدون اختصاص ردیف بودجه مشخص و با صرفه جویی اقتصادی با بهره گیری از ماشین آلات و ظرفیتهای موجود شهرداری تهران و امکانات منطقه ای انجام شده است.

او با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

انتهای پیام 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 21155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =