مشکلات ترافیکی اطراف بیمارستان امام مرتفع می‌شود

شهردار منطقه ۶ از برنامه ریزی برای ارتقای خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان در حوزه های مدیریت حمل و نقل و ترافیک با محوریت حمل و نقل عمومی اطراف بیمارستان امام خمینی(ره) با همکاری نهادهای خدمات رسان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان ضمن بازدید از محورهای اطراف بیمارستان امام با اشاره به ضرورت تعامل مستمر با نهاد های خدماتی و انتظامی جهت مدیریت ترافیک در این معابر گفت : کاهش و کنترل ترافیک شهری مورد تاکید خاص مدیریت ارشد کلانشهر تهران است و در همین راستا و در جهت ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان در این حوزه با هم افزایی همه دستگاه های اجرایی گام خواهیم برداشت.

در این بازدید که با حضور رییس بیمارستان امام، رییس راهور منطقه ۶ و جمعی از مدیران شهری قلب پایتخت انجام گرفت؛ راهکارهای اصلاح هندسی ترافیکی معابر پیرامونی بیمارستان امام؛ بازگشایی گره های ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و ایجاد دسترسی های ورودی و خروجی به مجتمع بیمارستانی بررسی و دستورات اجرایی و اصلاحی توسط شهردار منطقه صادر شد.

افتتاح ۴ چشمه سرویس بهداشتی پرتابل در مجاورت بیمارستان امام به زودی

در ادامه این بازدید رنجبریان بر تکمیل و تسریع در اتمام  پروژه احداث ۴ چشمه سرویس بهداشتی پرتابل در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) تاکید کرد.

این پروژه که به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶ و ناحیه ۲ در حال اجرا است به منظور رفاه حال شهروندان و مراجعین بیمارستان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفته است و در مراحل نهایی و بهره برداری در روزهای آتی قرار دارد.

انتهای پیام 

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 21262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =