بازخورد احداث بوستان‌های مادروکودک احصا می‌شود/ساخت ۳۲۵ بوستان در دستور کار

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از راه اندازی بوستان مادر و کودک در ۳۲۵ محله شهر تهران خبر داد و گفت: پایتخت دارای ۳۵۲ محله است که از این تعداد در سال گذشته ۲۷ بوستان مادر و کودک در محلات افتتاح شد و راه اندازی بوستان مادر و کودک در ۳۲۵ محله باقی ‌مانده در دستور کار قرار گرفته است.

جلال بهرامی در گفت‌وگو با شهر، درباره برنامه ساخت بوستان‌های مادر و کودک در سال ۱۴۰۱، توضیح داد: ساخت این بوستان‌ها طبق برنامه اعلام شده در سال ۱۴۰۱ پیش خواهد رفت. قرار بر این است که ابتدا در هر منطقه یک بوستان مادر و کودک به صورت آزمایشی احداث شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: پس از بهره برداری از این بوستان‌های آزمایشی بازخورد هر یک از بوستان‌های احداثی در مناطق ۲۲ گانه احصا خواهد شد تا در صورت نیاز به اصلاح، بازنگری در طراحی صورت گیرد.

بهرامی با بیان اینکه پس از بازنگری و اعمال اصلاحات، ساخت بوستان‌های مادر و کودک به محلات شهر توسعه پیدا می‌کند، یادآور شد: سال گذشته ۲۷ بوستان مادر و کودک در مناطق مختلف شهر تهران ساخته شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته راه اندازی بوستان مادر و کودک در  ۳۲۵ محله دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید: امسال هم برنامه ویژه‌ای برای توسعه هدف گذاری شده است اما با دریافت بازخورد شهروندان و بازنگری در طراحی و اعمال اصلاحات مورد نیاز، بوستان‌های مادر و کودک در محلات توسعه می‌یابد و بر تعدادشان افزوده می‌شود تا تمام مادران و کودکان پایتخت از این خدمات ویژه بهره ببرند.

انتهای پیام/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 21332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =