فروشگاه شهروند میدان راه آهن توسعه می‌یابد

شهردار منطقه۱۱ از برنامه ریزی برای توسعه فروشگاه شهروند محله راه آهن به منظور رونق فروش و رفع نیاز شهروندان محله های مرکزی تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، نشست مشترک مدیر عامل شرکت شهروند و شهردار منطقه۱۱ به همراه مدیر فروشگاه شهروند محله راه آهن به درخواست مدیر عامل این شرکت به منظور توسعه و ایجاد رونق این فروشگاه برگزار شد.
 در این دیدار موضوعات و دغدغه های مشترک در خصوص فروشگاه شهروند و دغدغه شهروندان این محله مطرح و بررسی شد.
 پس از گفت و گو و دیدار، شهردار منطقه۱۱ و مدیرعامل شرکت شهروند به بازدید میدانی از مجموعه شهروند راه آهن پرداختند.
 در این بازدید موضوعات مدنظر شهروندان در خصوص اضافه شدن بخش فروشگاه مرغ و گوشت و تره بار فروشگاهی مطرح و بررسی میدانی شد تا فضای مطلوب تامین شود.
 به گفته شهردار منطقه۱۱ هدف از این دیدار و بازدید، رفع درخواست های شهروندان و توجه به توسعه این مجموعه در محله راه اهن است تا در نهایت شاهد رونق اشتغال و فروش محصولات و جلب رضایت شهروندان باشیم.
 او همچنین به معضلات اجتماعی اطراف این مجموعه اشاره کرد و گفت: در طراحی توسعه فروشگاه شهروند به پیوست اجتماعی دقت فراوانی خواهد شد تا بتوانیم همراه با ارایه خدمات اقتصادی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی محدوده نیز اقدام کنیم.
 به گزارش روابط عمومی منطقه۱۱، به محض مشخص و نهایی شدن طرح های اجرایی برای این فروشگاه اطلاعات تکمیلی به سمع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 21348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =