بررسی راهبردهای پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی زنان در نشست شهرداری منطقه۵

جلسه بررسی راهبردهای پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی زنان در منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه و مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و معاون دادستان در امور زنان و خانواده در این جلسه که با هدف ارایه راهبردهای پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی برگزار شد، موارد و مسائل مختلف در این زمینه را مطرح و درباره آن بحث و تبادل نظر کردند.

شریفی در این جلسه گفت: یکی از رسالت های شهرداری تهران در مسایل فرهنگی و اجتماعی ارتقا سطح فرهنگی و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی است . در همین راستا، شهرداری منطقه ۵ در نظر دارد با اقدامات پیشگیرانه از قبیل آموزش، فضاسازی و بستر سازی فرهنگی مناسب  و ارایه خدمات مشاوره ،  قضایی و خدمات رایگان داوطلبانه توسط گروه های جهادی در حوزه کاهش اسیب های اجتماعی در موضوعات زنان قدم های جدی بردارد.

در این جلسه شهردار منطقه ۵ اظهار داشت : حمایت و پشتیبانی قوه قضاییه و شهرداری تهران در انجام این امور در منطقه ۵ لازم است . منطقه ۵ محل تردد و گذر مسافران زیادی است و پایانه آزادی در آن قرار دارد که محل ورود بانوان از شهرستان ها به تهران است و گستردگی ویژه جمعیتی دارد. به همین دلیل این منطقه مهاجر پذیر است و شرکت های خصوصی زیادی در آن وجود دارند که جذب مسافر و جذب سفر زنان را دارند.در همین راستا برای مسافرین ، مهاجرین و بانوانی که در منطقه ۵ تردد دارند تدوین راهبردهای کاهش آسیب های اجتماعی مهم بود و در این جلسه در این باره بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 21438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =