۲۲ ایستگاه ورزشی شهروندی در منطقه دو فعال شد

همزمان با مراسم نواخته شدن زنگ تحرک ،۲۲ ایستگاه ورزش شهروندی در منطقه دو پایتخت مجددا فعال شده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی شهردار منطقه، در مراسم نواختن زنگ تحرک که جمعی از خانواده معظم شهدا ،مربیان ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه و شهروندان  ورزشکار حضور داشتند ، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.
وی  با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ۲۲ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال شد.
وی افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی  ویژه بانوان و آقایان  در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است  و شهروندان می توانند برای ورزش به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.
شهردار منطقه ۲ به فعالیت مجموعه های ورزشی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۵ مجموعه ورزشی و ۴ سوله الزهرا  در رشته های مختلف  ورزشی  فعالیت می کند.
صالحی گفت: به منظور تقویت سرانه های ورزشی محلات ، زمین های چمن مصنوعی در محلات آماده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 21572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =