مرمت چهار زمین چمن مصنوعی در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از مرمت چهار زمین چمن مصنوعی در محلات غربی شهر تهران خبر داد و گفت: طرح نوسازی زمین های چمن مصنوعی فوتبال محلات ادامه دار خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحیدرضا محمدی اظهار داشت: بزرگترین مجموعه ورزشی کشور، ورزشگاه آزادی و مجموعه های ورزشی محلی گوناگون در این محدوده از تهران وجود دارد که موجب بالا بردن سرانه ورزشی در این منطقه نسبت به سایر مناطق شده است. در این دوره از مدیریت شهری به دنبال بالا بردن ظرفیت موجود هستیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به فصل تابستان در نظر داریم مجموعه های ورزشی را برای اوقات  فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

شهردار این منطقه ادامه داد: از چهار ماه پیش تا به امروز چهار زمین چمن مصنوعی در این محدوده به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر مربع مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.

محمدی تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته نیز یکی از بزرگترین و استاندارد ترین زمین های چمن مصنوعی به همت شهرداری منطقه و بخش خصوصی در همجواری ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی مورد بهره برداری قرار گرفت و به میزان سرانه ورزشی این منطقه غربی تهران افزوده شد. این روزها هم شاهد آن هستیم سایر جوانان از مناطق همجوار برای بهره مندی از این مجموعه مراجعه می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در این منطقه چه تعداد زمین چمن مصنوعی وجود دارد، بیان کرد: ۱۲ زمین چمن مصنوعی در این منطقه وجود دارد که به تازگی بخشی از چمن‌های این زمین‌ها مورد مرمت و تعویض قرار گرفته است و در تلاش هستیم در سال جدید نیز تمامی چمن‌های زمین‌های ورزشی را مورد مرمت و تعویض قرار دهیم؛ همچنین ۵ سالن الزهرا (س) در این منطقه ویژه بانوان فعالیت دارد.

انتهای پیام

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 21635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =