معرفی نمایندگان شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی در جلسه آینده

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نماینگان شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی در جلسه آینده شورا معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور رئیس شورا همراه بود، اظهار کرد: درخصوص بحث مهم فیش‌های عوارض سال ۱۴۰۰ مقرر شد کسانی که از ۲۱ اسفندماه سال قبل فیش دریافت کرده‌اند تا پایان خرداد امسال فرصت داشته باشند فیش‌ها را پرداخت کرده و شهردار نیز اختیار دارد در صورت جا ماندن افراد، مهلت را ۱۵ روز دیگر نیز تمدید کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: گزارش مفصلی از وضعیت آب و فاضلاب ارائه شد و همکاری‌های بین شورا، شهرداری و آبفا در خصوص موضوع مهم آب تهران مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این همکاری‌ها ادامه پیدا کند.

نادعلی با بیان اینکه تصویب طرح معرفی دو نفر نماینده شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی به جلسه آینده شورا موکول شد، گفت: در خصوص عدم رای به افراد معرفی شده جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقامان ذیحساب در آخرین دقایق موردی مطرح شد. اعضا نسبت به افراد مشکلی نداشتند اما در مورد سابقه انها بررسی انجام نشده بود. اعضا رای منفی ندادند بلکه رای خود را ثبت نکردند.

وی افزود: ما نکته منفی در خصوص افراد نداشتیم و در جلسات آینده همین افراد را با جابجایی‌های احتمالی مورد بررسی قرار خواهیم داد. استعلامات و موارد بازرسی و حراستی این نمایندگان مورد تایید بود و مشکلی نداشت. به طور مجدد با هماهنگی‌های قانونی، این افراد در صحن معرفی و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نواقص در حوزه آب و فاضلاب در طول سال های اخیر برطرف شده است، یادآور شد: کیفیت آب تهران مورد تایید است. با تعداد جمعیتی که در تهران داریم شاهد وضعیت خوبی در زمینه آب هستیم، ضمن اینکه همکاری شهروندان را در صرفه‌جویی آب نیاز داریم.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 21817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =