بهسازی ۷۰درصد از المان‌های ترافیکی در منطقه۱۴

شهردار منطقه۱۴ از اجرای طرح ساماندهی و مرمت المان های ترافیکی در منطقه با پیشرفت بیش از ۷۰درصد خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴؛ محمدامین سالاری پور با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر شهری گفت: با توجه به اینکه برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط اصلی و فرعی منطقه  به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شد، عملیات تعویض و بهسازی تابلوهای ترافیکی برای جلوگیری از سردرگمی راننده ها و گره های ترافیکی انجام شد.
وی افزود: برای اصلاح و بهبود وضعیت ترافیک در معابر نیز، نسبت به مرمت و اصلاح تابلوهای موجود شامل انواع علائم عمودی، جمع آوری تابلوهای غیراستاندارد، نصب تابلوهای جدید، جابجایی تابلوها و … اقدام شد.
تجهیز ایستگاه های اتوبوس از دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته است که سالاری پور با اشاره به آن گفت: علاوه بر نگهداری، نظافت علائم و سرپناه های ایستگاه اتوبوس و تاکسی انجام شد.
وی در پایان با بیان اینکه در این طرح تعداد کثیری از علایم ترافیکی ،تابلوهای اخطاری، اسامی معابر ، انتظامی و اماکن مرمت و بازسازی شده است، خاطرنشان کرد:  اتمام صد درصدی طرح همچنین حذف زواید فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام 

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 21915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =