رفت و روب ۷۲۰ هزار متر از محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط نیروهای منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ اقدامات این منطقه به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) افزود: پهنه تحویلی منطقه ۱۵ در حرم مطهر به منظور برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) در حال آماده سازی بوده و از ابتدای خرداد اقدامات مربوط به مناسب سازی محوطه توسط این منطقه در پهنه تحویلی آغاز شده است.

صباغ به اقدامات حوزه خدمات شهری برای نظافت و آراستگی محل مراسم اشاره کرد و گفت: به همین منظور  در این مدت با استقرار روزانه کارگران این حوزه در مجموع ۷۲۰ هزار مترمربع از معابر رفت و روب و نظافت انجام و ۱۴ هزار کیلوگرم حمل زباله و ضایعات انجام شد. همچنین تاکنون علف زنی ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز و حاشیه معابر، جمع آوری ۲۰ مترمکعب خاک و نخاله و شست و شوی ۲۰ هزار مترطول جداول و المانهای شهری در پهنه تحویلی انجام شده است.

شهردار منطقه به اقدامات حوزه ترافیک در آماده سازی این پهنه اشاره کرد و گفت:  پارکینگی  در ضلع غربی حرم مقابل دانشگاه آزاد برای خودروهای سه استان اراک، قم و قزوین توسط معاونت ترافیک این منطقه مهیا شده است.

او به برگزاری ویژه برنامه های اداره فرهنگی در پردیس فرهنگی «مردمِ امام» واقع در حرم مطهر امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: این پردیس با مشارکت پهنه مناطق ۷، ۱۱، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ با برپایی بیش از ۲۴ غرفه برای بهره مندی شهروندان تهرانی و زائرین مرقد امام راحل(ره) و اجرای برنامه های متنوعی چون غرفه های خدمات رسان، سخنرانی مذهبی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی مستقر خواهد شد.

براساس این گزارش، عزاداران روح الله برای بهره مندی از برنامه های این روز می توانند به پردیس فرهنگی امام دلها واقع در ایستگاه مترو حرم مطهر امام خمینی (ره) جنب پارکینگ شماره ۱۰ ضلع شمالی حرم مطهر مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 22365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =