افتتاح نخستین مرکز کارآفرینی در گرمخانه مهر منطقه ۱۹

اولین مرکز کارآفرینی گرمخانه مهر منطقه ۱۹ به منظور حرفه آموزی و اشتغال زایی افراد بی خانمان و آسیب دیده  طی مراسمی با حضور شهردار منطقه۱۹، خیرین و جمعی از مددجویان افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: پیرو تشکیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران و جمع آوری گسترده افراد بی خانمان و معتادین متجاهر از شهر تهران، به منظور حمایت و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی و آسیب های اجتماعی، گرمخانه مهر منطقه ۱۹ به صورت ماهانه ضمن آموزش خیاطی به مددجویان، آنها را به بازار کار معرفی می کند.  
به گفته این مسئول، در همین راستا تفاهم نامه مشترکی بین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهرداری این منطقه و بهره بردار طرح منعقد شده که علاوه بر آموزش، شرایط برای اشتغال آنان فراهم شود.
هدایت بر اشتغال زایی، اسکان، تامین درآمد و حمایت خانواده به عنوان مهمترین مولفه های کاهش آسیب های اجتماعی و عدم بازگشت این اقشار به چرخه اعتیاد و پیامد های ناشی از آن تاکید کرد.
بر اساس این گزارش گرمخانه مهر در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب ورودی بزرگراه شهید کاظمی، دسترسی محلی، جنب موتوری سنگین، با ظرفیت ۱۱۵ نفر به افراد بی خانمان خدمات ارائه می دهد.


انتهای پیام

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 22620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =