لایروبی کلیه انهار و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی محله راه آهن در منطقه ۱۱

در پنجمین پویش قدم به قدم در محله راه آهن، شهردار منطقه۱۱ موضوع لایروبی کلیه انهار و ارائه راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی این محدوده را در دستور کار ناحیه۴ قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، در بیست و دومین روز از خرداد۱۴۰۱ در ادامه یک شنبه های صبحگاهی، در اجرای پویش قدم به قدم در محله، سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار ناحیه۴ و رؤسای ادارات مربوطه در محله راه آهن حاضر شد و نسبت به موضوعات از پیش تعیین شده و موارد مورد تاکید مردم محله بازدید کرد.
 در طی این بازدید، کوچه ها و بن بست های محله راه آهن مورد بررسی دقیق قرار گرفت و مواردی از جمله: وضعیت باغچه ها، لایروبی انهار، نگهداشت محدوده، وضعیت نظافت و مرمت مخازن زباله، روکش آسفالت و لکه گیری ها، وضعیت کانال ها و جوی های سطحی، ساخت و ساز های سطح محله، املاک متروکه و رها شده، فضای بی دفاع شهری، شب مردگی در محله، زوائد فیزیکی و نمای ساختمان ها، معضلات و آسیب های اجتماعی، ایمنی شهرسازی و آتش نشانی ساختمان ها به خصوص مسافرخانه های جنب ضلع شمالی میدان راه آهن و سایر مواردی که مد نظر شهروندان بود و توسط تیم اجرایی دستیار ویژه شهردار منطقه احصا شده بود؛ مورد بازدید و بررسی و ارائه راهکار فنی قرار گرفت.
 بر اساس این گزارش، برای مواردی که در طول بازدید احصا شد؛ مدت زمان مشخصی از یک هفته تا دوماه تعیین گردید تا مدیران مربوطه در ناحیه ۴ و معاونین نسبت به رفع معضلات و ارائه نتیجه اقدام کنند تا موارد توسط دفتر پیگیری های ویژه شهردار منطقه و روابط عمومی برای اطلاع و شفاف سازی عملکرد به شهروندان اطلاع رسانی شود.
 در پنجمین پویش از قدم به قدم در محله مقرر شد دو موضوع لایروبی کلیه انهار و ارایه برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی محله راه آهن با در نظر گرفتن زمان در دستور کار اجرایی ناحیه۴ قرار بگیرد و گزارش سایر موارد نیز پس از بررسی به شهردار منطقه ارائه شود.
پویش قدم به قدم در محله های دارالولایه شهر تهران از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و طی یک روند کارشناسی و مردمی، مطالبات شهروندان مورد تحقیق، احصا، بررسی و رفع قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 22621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =