لزوم ایجاد کاربری فرهنگی و اجتماعی برای برخی از فضاها و ساختمان‌های منطقه ۱۹

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۱۹ بر ایجاد کاربری فرهنگی و اجتماعی برای برخی از فضاها و ساختمان های موجود در این منطقه تأکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در بازدیدی که با حضور احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاونین و مدیران این سازمان، شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران منطقه همراه بود، ضمن بازدید از تالار یاس بوستان بزرگ ولایت در خصوص راه اندازی مجدد این مکان در راستای تسهیل در ازدواج جوانان و ترویج در امر ازدواج آسان بویژه برای اقشار کم برخوردار گفتگو و تبادل نظر شد.
به منظور ارائه خدمات در حوزه های مختلف برای کودکان کار و خیابان و خانواده آنها از ساختمان پیشنهادی منطقه به منظور افتتاح مرکز پرتو شماره ۲ بازدید و مقرر شد اقدامات لازم درخصوص راه اندازی این مرکز صورت پذیرد.
در ادامه مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با حضور در ساختمان سابق سرای محله رسالت خواستار راه اندازی و فعال کردن ساختمان مذکور شد و دستورات لازم در این خصوص را به معاونین سازمان ابلاغ کرد.
 

انتهای پیام 

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 22787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =