برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به منظور جلب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور شهردار در صحن شورا طبیعی است و میهمان ویژه نیست، اظهار کرد: هرچه ارتباط شهردار با شورا بیشتر باشد، بهتر خواهد بود و ما سعی می کنیم هر از چندگاهی از شهردار دعوت کنیم تا توضیحات و گزارشاتی را ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران برای جلب سرمایه گذار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام انجام می شود که سرمایه گذاران جذب شوند و با برگزاری نمایشگاه به شهر، شهرداری و مردم کمک می شود و سرمایه گذاران نیز سود خود را می برند.

چمران افزود: نشست با شهرهای خواهر خوانده نیز به این دلیل است که بررسی شود چه کمک هایی می توانند انجام دهند.‌این نمایشگاه تبلیغاتی نیست و سرمایه گذاران داخلی آمادگی مشارکت دارند اما برگزاری نمایشگاه فرصتی است که از شرایط اطمینان پیدا کنند. امیدواریم نتایج مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعی از میزان هزینه های نمایشگاه نداریم، یاداور شد: تبلیغات این نمایشگاه برای دعوت از افراد است و به منظور اطلاع رسانی انجام می شود و ضروری است. اگر انجام نشود مردم اطلاع نخواهند یافت که در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 23245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =