به دلیل سوء‌مدیریت در سنوات گذشته، خروجی عینی دستاوردهای این دوره مدیریت شهری کمی زمان‌ می‌برد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: برنامه ریزی منسجم، جلوگیری از فساد، هم افزایی همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های دولت با حضور شهردار تهران در هیات دولت سبب می شود که مردم خروجی عملکرد تیم جدید مدیریت شهری را ظرف دوسال آینده به عینه مشاهده کنند.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند توانمندی و ظرفیت های شهری را در شهرداری نشان دهد و بحث خواهرخواندگی و ارتباط با شهرهای دیگر کشورها و ارتباط با آنها می تواند به هم افزایی و ظرفیت های مکمل کمک کند. برگزاری نمایشگاه هایی از این دست را به فال نیک می گیریم؛ البته‌ ظرفیت های شهرداری آنقدر زیاد است که می توان این نمایشگاه ها را بیشتری برگزار کرد و سایر ظرفیت‌های شهرداری را به معرض نمایش گذاشت.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب افزود: بحث برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار مترمربع مطرح شد اما نگاه برگزار کنندگان این بود که مخاطب این نمایشگاه خاص است و بازدید مردمی و حداکثری در آن مدنظر نیست و تصمیم بر این شد که در بوستان گفتگو برگزار شود؛ امیدواریم این مقدمه به تکرار در مجموعه هایی مانند شهر آفتاب با حجم گسترده تری بیانجامد.

وی درباره عملکرد مدیریت شهری در این دوره توضیح داد: بخش مهمی از مشکلات فعلی تهران ناشی از چندین سال سوء مدیریت در مجموعه شهرداری تهران در سنوات قبل است و طبیعتا برطرف کردن این مشکلات نیاز به زمان دارد. وضعیت اقتصادی کشور، موضوع کمبود منابع مالی و بخشی از به هم ریختگی های مدیریتی که در سنوات گذشته وجود داشت باعث می شود که خروجی عینی فعالیت های شهرداری در این دوره برای مردم کمی زمان بر شود.

تقدسی نژاد اضافه کرد : پایه گذاری های جدی که شهردار تهران در این دوره به ویژه در برخورد با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از هدررفت سرمایه های شهرداری تهران شروع کرده بسیار مناسب است. این عملکرد با تامین اعتبارات دولتی و اتخاذ رویکردهای مناسب برای درآمدهای پایدار در یک بازه زمانی مناسب می تواند جایگزین درآمدهایی مانند تراکم فروشی شود که در دوره هایی به کار گرفته می شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی منسجم، جلوگیری از فساد، هم افزایی همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت های دولت با حضور شهردار تهران در هیات دولت سبب می شود که مردم خروجی عملکرد تیم جدید مدیریت شهری را ظرف دوسال آینده به عینه مشاهده کنند.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
کد خبر: 23276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =