بررسی تکمیلی طرح نظـام‌نـامه مـدیریت محـله در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی تکمیلی طرح "نظـام‌نـامه مـدیریت محـله" در جلسه هفتاد و هفتم شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هفــتاد وهفتمین جلسه از ششمین دوره شورا اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه بیست و یکم تیر ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت:  نطق پیش از دستور این جلسه شورا توسط سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ارائه خواهد شد.همچنین در ادامه جلسه گـزارش ناصـر امـانی عضو شـورای اسلامی شـهر تهران در خصـوص محـله ارامنه واقع در منطقه ۷ شهرداری تهران را خواهیم داشت.

وی درادامه گفت: بررسی تکمیلی طرح «نظـام‌نـامه مـدیریت محـله» که در جلسه گذشته شورا ناتمام مانده بود در دستور کار این جلسه قرار دارد.

نادعلی افزود: بررسی نامه فرماندار تهران  در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی و کارشناسی» را هم بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی شورا در پایان گفت: بررسی طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران» و همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌های عمومی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱»  نیز در دستور کار اعضاء قرار دارد.

انتهای پیام 

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 23593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =