افتتاح ساختمان مدیریت حمل و نقل در دومین پایانه بزرگ تهران

ساختمان مدیریت پایانه خاوران دومین پایانه بزرگ درون شهری تهران با هدف خدمات رسانی به شهروندان و رانندگان اتوبوس و تاکسی مستقر در این ترمینال مسافربری امروز با حضور شهردار منطقه افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه این ساختمان با هدف ارتقای رضایت شهروندان و مدیریت خطوط حمل و نقل به بهره برداری می رسد، گفت: به همت معاونت ترافیک و حمل و نقل منطقه این ساختمان با مساحت ۱۶۰ متر مربع احداث شد و به بهره برداری رسید.

او با اشاره به اینکه این ساختمان مزین به نام پلیس فداکار منطقه شهید جواد رضایی شد، افزود:  شهید رضایی سال گذشته با از خودگذشتگی خود برای نجات جان شهروندی در این پایانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اینکه نخبگان اصلی جامعه شهدا هستند که با ایثار جان خود جان دیگران را نجات دادند، افزود: حتما برای شهادت نباید به آن سوی مرزها رفت شاید در شهر ما  نیاز به ایثار باشد و این فرزندان پاک میهن در موقع لزوم جان خود را ایثار می کنند.

او افزود: وظیفه تکریم شهدا به عهده ما است نام این ساختمان به نام پلیس شهید رضایی نام گذاری شد تا سرمنشاء تحول در این نقطه شهری شود.

صباغ اضافه کرد: این پایانه با داشتن دو سامانه تندرو بی آر تی، ۱۷ خط اتوبوس و سه خط تاکسیرانی روزانه ۱۵۰ هزار مسافر را جابه جا می کند و این ساختمان به منظور هماهنگی و کنترل هرچه بهتر خطوط حمل و نقل، رانندگان و پاسخ گویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان و مسافران راه اندازی شده است.

برپایه این گزارش؛ صبح امروز ساختمان مدیریت پایانه خاوران با حضور شهردار منطقه، فرمانده پلیس راهور منطقه، فرمانده انتظامی نبرد، مدیران خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی و پدر و مادر، همسر و فرزند شهید معظم جواد رضایی افتتاح و در پایان از خانواده معظم شهید تجلیل شد.

انتهای پیام 

۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 23849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =