برپایی جشن بزرگ ولایت در منطقه۱۴

شهرداری منطقه۱۴ همزمان با عید سعید غدیر خم برنامه های متنوعی را برای شهروندان تدارک دیده که از آن جمله می توان به برگزاری جشن های مختلف در مساجد و مدارس و محلات اشاره کرد.


به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، جشن بزرگ ولایت با حضور مردم از همه گروه های سنی در ورزشگاه سعیدی منطقه برگزار شد.

 در این مراسم که با استقبال خانواده ها و کودکان دارالمومنین تهران همراه بود، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، معتمدان مردمی و چهر های برجسته مذهبی چون حجت الاسلام علیرضا پناهیان حضور داشتند.

حجت الاسلام پناهیان طی سخنرانی با اشاره به اهمیت و ارزش عید غدیر گفت:هر چه توجه ما به واقعه غدیر بیشتر شود، توجه به حضرت ولیعصر(عج) بیشتر می‌شود چرا که تا ولایت به درستی درک نشود، ظهور هم رخ نمی‌دهد.
وی به ضرورت چشاندن طعم عید غدیر برای کودکان و احیای جشن های مربوط به این روز نیز اشاره کرد و یاداور شد: ما باید به سنت‌های مربوط به جشن‌های مذهبی و میلاد اهل بیت(ع) بیشتر بپردازیم از جمله عید سعید غدیر را به عنوان یک جشن احیا کنیم.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز با گرامی داشت عید غدیر خم، گفت: عید غدیر خم، عظیم‌ترین و باشرافت‌ترین عید مسلمانان و ریشه دار ترین برگ درخت کهن تاریخ و سرچشمه همیشه جوشان ولایت است.

وی ادامه داد:ما اهالی دارالمومنین تهران نیز چون دیگر مسلمانان و پیروان  رسول خدا صلی الله علیه و آله و اهل بیت بزرگوار آن حضرت و همه معتقدان به اسلام محمدی، از این سنت پاسداری می کنیم و همراه با شیعیان در سراسر جهان این روز را جشن گرفته و گرامی می داریم.

گفتنی است؛ مسابقه های مختلف فرهنگی و هنری، تکریم سادات، برپایی غرفه های متنوع و برنامه های شاد ویژه کودکان، اجرای برنامه های هنری، نورافشانی و… از برنامه های تدارک دیده شده در جشن ولایت بود که با استقبال شهروندان دارالمومنین برگزار شد.

انتهای پیام 

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 23885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =