سخنرانی شهردار تهران در دانشگاه الزهرا(س)

علیرضا زاکانی با حضور در دانشگاه الزهرا (س) در جمع دانشجویان این نهاد علمی به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر امروز -سه شنبه ۰۴ مرداد ماه ۱۴۰۱- با حضور در دانشگاه الزهرا (س) در جمع دانشجویان این نهاد علمی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 شهردار پایتخت در جمع دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) و دفتر تحکیم وحدت، پیرامون موضوعاتی از جمله ویژگی ها و مزایای عمومی و انحصاری کشورها، ویژگی های انحصاری جمهوری اسلامی ایران از جمله رهبری و مردم سالاری دینی و لزوم ساختار مردم سالار جهت تحول پایدار صحبت کرد.

شهردار تهران در ادامه جلسه از اقدام های انجام شده در مدت بیش از ۱۰ ماه فعالیت خود در راس مدیریت شهری پایتخت گزارشی ارائه کرد و پس از آن مهترین چالش ها و فرصت های موجود در شهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلانشهر غرب آسیا را بر شمرد.

سه گانه شهر، شهروند و مدیریت شهری، تبعیض و بی عدالتی، فاصله زیاد و معنادار بین شمال و جنوب شهر، بی هویتی، فرسودگی بافت شهری، افزایش سرمایه های اجتماعی، تعریف ۵۲ فعالیت جهت تحول در سبک زندگی مردم و ایجاد مشارکت از جمله سر فصل های سخنرانی شهردار تهران در بخش چالش ها و فرصت های موجود در شهر تهران بود.

پس از صحبت های علیرضا زاکانی نوبت به پرسش و پاسخ دانشجویان از شهردار تهران رسید، آخرین وضعیت سایت شفافیت، مرکز دفع پسماند آرادکوه، نقش شهرداری تهران در شکستن قیمت مسکن در پایتخت، کمیسیون ماده صد، سگ گردانی در بوستان ها، تدابیر برای رسیدن به هویت ایرانی-اسلامی و تکمیل ایستگاه های مترو از جمله محورهای پرسش دانشجویان از شهردار تهران بود.

انتهای پیام/ 

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 24204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =