اولویت مدیریت شهری ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب است

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۶، اظهار داشت: به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها، به روزرسانی و تدقیق اطلاعات پروژه ها، بازدید از پروژه ها با حضور کارشناسان و نمایندگان دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و مدیران منطقه انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، هومن نصیری گفت: ابتدا جلسه ای در راستای بررسی روند قراردادها و به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و کنترل کیفیت اقدامات صورت گرفته برگزار شد، این جلسات به صورت منظم تشکیل می‌شود، برگزاری سلسله جلسات پایش، علاوه بر نظارت بر انجام درست عملکردهای مسئولین، در اجرای برنامه زمانبندی پروژه‌ها و تسریع در اتمام آنها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های توسعه محلی علاوه بر اینکه چهره منطقه را دگرگون می کند اسباب رفاه و آسایش عموم شهروندان فراهم می‌سازد، افزود: اولویت مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان است و مدیریت منطقه تلاش دارد برای ایجاد بستر های مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت های موجود و نیازمندی های آن گام بردارد.

وی در ادامه بر استفاده بهینه از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق در تکمیل پروژه ها تاکید کرد و ادامه داد: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی دنبال می کند و تلاش دارد تا پروژه ها و طرح های شهری را متناسب با برنامه زمان بندی پیش ببرد.

شایان ذکر است؛ بعد از جلسه بازدید از پروژه های احداثی و توسعه محلی از جمله احداث و تکمیل پروژه شهربانو، اجرای آسفالت مکانیزه بشارت، اجرای آسفالت دستی خیابان ابریشم، ایمن سازی و آرام سازی خیابان فروردین، ایمن سازی وآرام سازی خیابان حقیقت خواه – تقاطع ابریشم صالحی، ایمن سازی وآرام سازی خیابان حیدری، اجرای آسفالت دستی ولکه گیری خیابان فداییان اسلام، اجرای آسفالت دستی ولکه گیری فیروزی آذر، اجرای آسفالت دستی ولکه گیری کوچه شجاعی و ... انجام شد.

انتهای پیام 

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 24238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =