ارائه گزارش درآمد و هزینه خردادماه شهرداری در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری در خرداد ۱۴۰۱ توسط خزانه‌دار شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع‏‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و سومین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه یازدهم مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورا گزارش درآمد و هزینه کرد خرداد ماه ۱۴۰۱ شهرداری تهران را  ارائه خواهد داد. همچنین مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور انتخاب بازرس اصلی تشکیل جلسه خواهد داد.

سخنگوی شورا افزود: در ادامه جلسه یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت بر حین انجام کار و وظایف و عملیات هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران انتخاب شده و لوایح اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و تأسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی شهر تهران نیز بررسی خواهد شد.

نادعلی در پایان یادآور شد: در این جلسه گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر و شرکت شهربان و حریم بان برای سال های ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 24518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =