فراهم شدن تجهیزات کارگاهی دو ایستگاه از خط ۱۰ مترو

شهردار منطقه ۲۲ گفت: در حال حاضر دو ایستگاه دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان اتریش از ۱۲ ایستگاه خط ده مترو در این منطقه تجهیز ایستگاه شده و روند واگذاری سایر زمین های احداث ایستگاه این خط به شرکت مترو تهران از سوی شهرداری منطقه در حال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به همراه سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و نماینده شرکت مترو از محیط احداث ایستگاه مترو خط ده بازدید کردند.

در این بازدید وحیدرضا محمدی اظهار داشت: با راه اندازی خط ده مترو تهران کمک بسزایی به بار ترافیک صبحگاهی بزرگراه های این محدوده غربی پایتخت خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به بارگذاری های ساختمان های مسکونی که در این منطقه صورت گرفته و در حال انجام است، جمعیت قابل توجهی در چند سال آینده در این منطقه سکونت خواهند داشت و از سوی دیگر به دلیل قرار گرفتن محیط های تفریحی و گردشگری از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جنگلی چیتگر بهره مندی گردشگران از این حمل و نقل نوین و پاک ضروری است.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه ای به موضوع توسعه مترو در منطقه ۲۲ صورت گرفته است، به طوری که با راه اندازی خط ده مترو تهران به عنوان طولانی ترین خط مترو پایتخت غرب تهران به شرق تهران متصل خواهد شد.

شهردار منطقه عنوان کرد: برای اینکه تمامی شهروندان منطقه از خدمات مترو بهره مند شوند طرح پیشنهادی داده شده تا مسیری از شهرک لاله به ایستگاه دهکده المپیک در نظر گرفته شود تا ساکنان این شهرک نیز از این ایستگاه برخوردار شوند.

انتهای پیام

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 24580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =