بزرگراه‌های شهید همدانی و شهید خرازی متصل می‌شوند

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات عمرانی راهسازی در غرب بزرگراه شهید خرازی برای تردد ایمن شهروندان و اتصال به بزرگراه شهید همدانی خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی به همت سازمان عمران شهرداری تهران و با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ در محدوده شهرک مروارید شهر در جنوب محور بزرگراه شهید خرازی در حال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی به همراه مجتبی رشیدی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه در جریان روند اجرای  پروژه عمرانی اتصال بزرگراه شهید همدانی و خرازی که باعث کاهش تردد خودروهای شهروندان در محور بزرگراه شهید خرازی می شود، قرار گرفتند.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار داشت: تاسیسات شهری یکی از معضلاتی است که موجب کاهش روند فعالیت های عمرانی در حوزه راه سازی می شود که خوشبختانه نهادهای متولی از جمله شرکت آب، برق، گاز و... همکاری مناسبی برای رفع معارض موجود در تاسیسات شهری با مدیریت شهری دارند.

وی افزود: راه اندازی زیرگذر در بزرگراه شهید خرازی و اتصال به بلوار خادمین موجب برقراری راه ارتباطی به بزرگراه شهید همدانی می شود و تردد خودروها در هر دو مسیر محقق خواهد شد.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری منطقه محیطی را برای تجهیز کارگاهی این عملیات عمرانی در اختیار سازمان عمران شهرداری تهران قرار داده و از سوی این سازمان نیز فعالیت عمرانی آغاز شده است که با راه اندازی این عملیات عمرانی خودروها از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی به جنوب این محور امکان تردد دارند و همچنین دسترسی از بزرگراه شهید همدانی از طریق بلوار خادمین به بزرگراه شهید خرازی نیز امکان پذیر خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: در صورتی که این محور به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد موجب کاهش بار ترافیکی بلوار اردستانی خواهد شد.

انتهای پیام

۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 24791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =