خدمات‌رسانی چهار هزار نفر از ۱۲ کلانشهر در پیاده‌روی اربعین/مسئولیت شهرداری تهران در اربعین حاکمیتی است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بیش از چهار هزار نفر از ۱۲ کلانشهر ایران در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

جلال بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره خدمات شهرداری تهران در اربعین اظهار کرد: مسئولیت ما از ناحیه حاکمیتی دولت است. وزارت کشور به عنوان مسئول ستاد مرکزی اربعین است و شهرداری در این ستاد مسئولیت دبیری کمیته خدمات شهری را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲ کلانشهر ایران ذیل این کمیته در مرز کشور و خارج از مرز خدمات‌رسانی خواهند کرد، یادآور شد: تهران و کلانشهرها تنها خدمات‌رسانی خواهند کرد.

بهرامی با بیان اینکه تقسیم وظایف بین کلانشهرها توسط دبیر کمیته انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: عمده خدمات ما شامل نظافت و رفت‌ و روب، جمع‌آوری پسماند، تامین ایمنی و ارائه خدمات آتش‌نشانی در مسیر است.

وی با بیان اینکه با کلانشهرها به توافق رسیده‌ایم که چهار هزار نفر نیرو جهت خدمات‌رسانی برای حماسه اربعین به کار گرفته شوند، اظهار کرد: با توجه به فراخوان زائران و به تناسب حضور آنها در این حماسه، ممکن است تغییراتی در تعداد جمعیت خدمات‌رسان داشته باشیم.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 24816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =