ظرفیت بالا منطقه ۲۲ برای توسعه ورزش همگانی

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه ورزش در این منطقه غربی تهران وجود دارد؛ گفت: می توان با به کارگیری ظرفیت های موجود و بهره مندی از سرمایه گذاران، زمینه بسیاری از ورزش ها از جمله اسکی را برای تمامی شهروندان فراهم کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی اظهار داشت: مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جنگلی چیتگر و بوستان های شمالی منطقه ۲۲ محیط مناسبی برای ترویج و توسعه ورزش همگانی است.

وی افزود: در حال حاضر به همت بخش خصوص در بوستان لتمان کن پروژه های ورزشی و تفریحی در حال احداث است که مدیریت شهری این آمادگی را دارد تا محیطی در بوستان لتمان کن برای توسعه ورزش اسکی فراهم کند تا بتوانیم این ورزش را با یک هم افزایی بین مدیریت شهری، فدراسیون و بخش خصوصی برای عموم مردم فراهم کنیم.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در شمال این منطقه رشته کوه های البرز واقع شده است که حریم شهر تهران به حساب می آید که می توان با استفاده از این محیط زمینه توسعه ورزش اسکی را به وجود آورد.

نظریان نیز در این دیدار گفت: این رشته ورزشی نزدیک به ۳۰ نوع فعالیت دارد که بخشی از این فعالیت های ورزشی را می توان در محیط های شهری پویا کرد.

گفتنی است، در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ وزارت ورزش و جوانان نام فدراسیون اسکی را به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی تغییر داد تا فعالیت‌های این فدراسیون علاوه بر ورزش اسکی در دیگر رشته‌های ورزشهای زمستانی توسعه یابد.

انتهای پیام

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 24905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =