پیش‌بینی سازوکار حمل و نقلی-ترافیکی زوار حسینی در اربعین

دومین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، دومین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی شهرداری تهران عصر امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در سخنانی با تاکید بر این موضوع که خدمت به زوار حسینی در اربعین برای شهرداری تهران نعمت است، گفت: آنچه مهم است تقدس ماموریت ما در اربعین حسینی است و باید تلاش کنیم این ماموریت را با کیفیت انجام دهیم و در کنار آن نیز برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد تا در تهران کارها بر زمین نماند.

شهردار تهران افزود: نکته دیگر این است که اگر بتوانیم در دل این خدمت، سازمانی مردم نهاد ایجاد کنیم و این اقدام نیز عملیات بزرگی است که بتوان چند هزار نیروی جوان با پوشش های یکدست به مراسم اربعین اعزام شوند تا در اربعین حسینی خدمتی آبرومند داشته باشیم.

در ادامه این جلسه محمد امین توکلی زاده رییس ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده تا به امروز برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی ارائه کرد و پس از آن مدیران مربوطه کمیته های ستاد از جمله حمل و نقل و خدمات شهری به بیان نظرات، برنامه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

پیش بینی سازوکار حمل و نقل و جابه‌جایی زوار حسینی در مرزهای ایران و عراق، نصب و جانمایی علائم ترافیکی، تمرکز بر ظرفیت ها برای خدمات پس از مراسم اربعین حسینی، توجه به ظرفیت شهرهای مرزی پس از مراسم اربعین حسینی، توجه به ملزومات مورد نیاز جهت پیشگیری از گرمازدکی زوار و پیش بینی سرویس بهداشتی سیار از موضوعاتی بود که در دومین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
کد خبر: 25077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =