احداث ۱۸ معبر در ۸ ماه / احداث خیابان گلایل و نسیم سوم تا چندماه آینده

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه در ۸ ماه اخیر مدیریت شهری توانسته ۱۸ معبر جدید احداث کند، گفت: این حجم عملیات عمرانی در این مدت بی سابقه بوده است، برای نمونه در شهرک الهیه در بازه زمانی چندماه ۱۲ معبر ساخته شده در حالی که در چند سال در این شهرک تنها ۶ معبر ساخته شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مجتبی رشیدی اظهار کرد: با توجه به گسترش و توسعه قابل توجه جغرافیایی منطقه ۲۲ و بنابر درخواست های بی شمار شهروندان مبنی بر احداث و آسفالت معابر خاکی و با توجه به دستور شهردار منطقه به شکل ویژه عملیات پخش آسفالت و معابر سازی از سوی این معاونت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات جهادی کم سابقه صورت گرفته در ۸ ماهه گذشته در خصوص احداث ۱۸ معبر خاکی ، عملیات احداث معابر کوهک شامل معابر خیابان گلایل و نسیم سوم آغاز شده است که پیش بینی می شود تا ۵ ماهه آینده این محورها مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ تصریح کرد: درحالی که حجم بالایی از آسفالت در معابر خاکی این محدوده از تهران انجام می شود، عملیات نوسازی آسفالت معابری که سالیان سال از آسفالت آن می گذرد نیز صورت گرفته است، برای نمونه آسفالت ریزی معابر شهرک شهید باقری از زمان احداث این شهرک انجام نشده بود که به تازگی این عملیات اجرا شده است.

انتهای پیام

۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 25083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =