پلاک‌کوبی دومین ساختمان دوستدار طبیعت در منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ از پلاک کوبی دومین ساختمان دوستدار محیط زیست در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مسعود رنجبریان شهردار منطقه گفت: موضوع محیط زیست شهری یکی از اولویت ها و دغدغه های اصلی ما در شهرداری قلب پایتخت محسوب می شود که در همین راستا طرح ها و برنامه های متعددی به واسطه اداره محیط زیست منطقه در حال انجام است.  
 
رنجبریان با اشاره به جزئیات طرح «پلاک کوبی ساختمان دوستدار طبیعت» در منطقه گفت: این طرح برای اولین بار در تهران توسط شهرداری منطقه ۶ اجرایی شد که براساس آن ساختمان های سطح منطقه به واسطه  همکاری هایی که با شهرداری قلب پایتخت در حوزه تفکیک پسماند و آموزش های محیط زیستی دارند مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت «پلاک دوستدار طبیعت» را دریافت می کنند.   

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: براساس ارزیابی های انجام شده در چند ماه اخیر، مرکز کامپیوتر امام رضا (ع) موفق به دریافت دومین پلاک ساختمان دوستدار شد. این مرکز در نحوه تفکیک پسماندهای خشک، الکترونیکی، استفاده از کیسه های پارچه ای، تعبیه مخزن فیلتر سیگار و ... همکاری های ارزشمندی با اداره محیط زیست شهرداری منطقه داشت.  

گفتنی است، این طرح در راستای تشویق و ترغیب شهروندان و به منظور کاهش تولید زباله مالکین مجموعه های اداری و تجاری و اخذ مشارکت آنها در این امر در حال اجراست  و در اردیبهشت ماه سالجاری نیز شرکت آب و فاضلاب واقع در منطقه ۶ به عنوان اولین ساختمان دوستدار محیط زیست پلاک کوبی شد.

انتهای پیام 
 

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 25110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =