تسطیح و پاکسازی ۱۳۰ هزار متر مربع از زمین‌های بایر حاشیه بزرگراه شهید هاشمی

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای طرح نگهداشت محوری بزرگراه شهید هاشمی و تسطیح و پاکسازی ۱۳۰ هزار مترمربع زمین‌های بایر در این محدوده خبر داد و گفت: این طرح طی سه روز حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا پل بزرگراه امام علی (ع) در محور شهید هاشمی صورت گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درخصوص عملیات نگهداشت بزرگراه شهید هاشمی اظهار داشت: در حاشیه این محور تا پایان روز سوم اجرای طرح ۱۲۰ هزار متر مربع عملیات پاکسازی و ۱۰ هزار متر مربع نیز تسطیح حاشیه دو طرف محور توسط گریدر انجام شده است.ضمن اینکه ۱۰۰ متر طول نیوجرسی در حاشیه محور شهید هاشمی در راستای جلوگیری از تخلیه مجدد خاک، دپوی زباله و نخاله نصب شد.
او با اشاره به خدمت رسانی۲۱۰ نفر از نیروی کارگری خدمات شهری و فضای سبز در این طرح افزود: ۱۰ هزار متر مربع علف زنی حاشیه محور، بازسازی تشتک۲۵۰۰ اصله درخت، حذف تنه جوش و پاجوش ۳۰۰  اصله درخت، ۱۰ هزار متر مربع سوزن کشی، پاکسازی انهار روباز به طول ۳۰۰ متر، شستشوی ۸ هزار متر گاردریل و ۱۰۰ مورد طعمه گذاری منفذ جانوران مضر شهری از جمله اقدامات انجام شده در طرح نگهداشت محوری بزرگراه شهید هاشمی است.
به گفته این مسئول؛ ۱۸ کامیون نخاله و ۲۰ تن زباله، ضایعات و لجن نیز از این محدوده در راستای حفظ سیما و منظر شهری و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی جمع آوری شده است.  
براساس این گزارش در طرح نگهداشت محوری بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا پل بزرگراه امام علی (ع) چهار دستگاه واترجت، سه دستگاه کامیون، دو ماشین جدول شوی و گاردریل شوی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بابکت به کارگرفته شده است و یک اکیپ آسفالت و جدول کاری از معاونت فنی و عمرانی و یک اکیپ علائم ترافیکی و اجرای گاردریل از معاونت حمل و نقل ترافیک نیز حضور داشتند.
انتهای پیام


 

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 25111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =