مکلفیم که حساب‌ درآمدی واحد ایجاد کنیم/ واریز درآمد شرکت‌ها و سازمان‌ها به این حساب

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما مکلفیم حساب‌های درآمدی ایجاد کنیم و شرکت‌ها و سازمان‌ها درآمد خود را به این حساب واریز کنند، اظهار کرد: این شائبه ایجاد شده که تداخلی بین حساب سازمان‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اصلاحیه مصوبه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است یک فوریت این طرح با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

در ادامه جلسه هشتاد و هشتم، نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران نیز بررسی شد.

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بسیار باعث تعجب است که چرا فرمانداری از تلاش ما برای مبارزه با فساد ایراد گرفته است، تأکید کرد: پاسخ‌های ما به صورت مکتوب برای ارائه به فرمانداری آماده و به هیئت رئیسه شورا نیز تحویل داده شده است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: امیدواریم فرماندار تهران در این زمینه دقت کافی را داشته باشد و در جلسه ای که با ایشان خواهیم داشت، این موضوع را مطرح می کنیم.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما مکلفیم حساب‌های درآمدی ایجاد کنیم و شرکت‌ها و سازمان‌ها درآمد خود را به این حساب واریز کنند، اظهار کرد: این شائبه ایجاد شده که تداخلی بین حساب سازمان ها ایجاد شده است.

اصلاحات این لایحه نیز با ۱۹ رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

انتهای پیام/

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 25250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =