اجرای برنامه‌های "سینما سلامت" در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای برنامه های "سینما سلامت" در قالب فراموز سیار ویژه کودکان این منطقه در سراهای محلات، مدارس و مراکز فرهنگی و هنری در راستای ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنها خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری در تشریح ویژه برنامه های "سینما سلامت" افزود: به منظور تداوم و افزایش آموزش های مهارتی در کودکان ۶ تا۱۲ سال، مرکز فرآموز میلاد منطقه با همکاری اداره سلامت انیمیشن آموزشی با موضوع شناخت و مدیریت هیجانات، مهارت های رفتاری همراه با بازی، مسابقه و اهدای جوایز در ۱۳ سرای محله، مدارس ابتدایی و مراکز فرهنگی و هنری با حضور کارشناسان برگزار می کند.
به گفته این مسئول؛ برنامه های سینما سلامت در قالب فراموز سیار از ساعت ۱۱ الی ۱۲ از امروز یکم شهریور در سرای محله اسماعیل آباد، پنجم شهریور در سرای محله دولتخواه جنوبی، ششم شهریور در سرای محله نعمت آباد و به ترتیب هفتم و هشتم در سراهای محله دولتخواه شمالی و شکوفه اجرا می شود.
جعفری به ارائه آموزش از طریق بازی و روش های غیر مستقیم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان، آموزش مهارت های رفتاری و ارتقای سواد سلامت اشاره کرد و افزود: این مرکز به اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل مجهز است.
بر اساس این گزارش شهروندان می توانند با مراجعه به مرکز فرآموز میلاد به نشانی خانی آبادنو، بلوار میلاد، جنب خانه فرهنگ تلاش، داخل بوستان ۲۲ بهمن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 25252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =