هم‌افزایی مدیران شهری رمز تحول در خدمت‌رسانی و بهبود کیفیت زندگی در پایتخت

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری با همراهی شهردار منطقه ۹ ضمن دیدار با شهروندان و خانواده معزز شهدا، در جلسه شورای اداری، شورای معاونین و کمیته درآمدی شهرداری منطقه ۹ حضور یافت و از پروژه های مهم پهنه غربی پایتخت به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی میان دستگاه خدمت‌رسان عنوان کرد و گفت: اگرچه شهرداری در کانون خدمت رسانی به شهروندان قرار دارد، اما با هماهنگی نهادها و سازمان های خدمات رسان، می توان خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه کند.
معاون شهردار تهران رویکرد مدیریت ارشد شهری را کار محوری عنوان کرد و گفت: در این راستا اخلاق مداری، اجماع، همفکری و پرهیز از خود رایی لازمه پیشبرد امور است و باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد.
 نظری در ادامه به لزوم اصلاح الگوی مصرف در آب و برق اشاره کرد و خواستار استفاده از ظرفیت های آموزشی برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی شد.  این مدیر ارشد شهری گفت: هویت بخشی به شهر تهران و توجه به عناصر هویت بخش در معماری، شهرسازی و فضاهای اجتماعی از دغدغه های مدیران شهری است.
 معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به بحث سرقت تجهیزات شهری نیز اشاره کرد و افزود: در این بحث ضرر اصلی متوجه شهرداری است و امیدواریم بتوانیم با اقدامات پیشگیرانه و نیز نظارت جدی و همکاری انتظامی و قضایی از وارد آمدن خسارات به تاسیسات شهری و منافع عمومی جلوگیری کنیم.
او با اشاره به سرانه پایین فضاهای شهری در منطقه ۹ تصریح کرد: امیدواریم به دنبال توافق صورت گرفته با وزارت دفاع در مورد پادگان جی، بخشی از سرانه های شهری در پهنه غربی پایتخت تامین شود.
معاون شهرداری تهران در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و هم افزایی میان مدیران شهری، شاهد تحول در خدمت رسانی و بهبود کیفیت زندگی در پایتخت باشیم.
گفتنی است معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در بازدید میدانی که از منطقه ۹ داشت از پروژه ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) در تقاطع بهاران و ۴۵ متری زرند به منظور رفع معارضات، پادگان جی، خیابان اجتماعی، مرکز پردازش، شبکه جمع آوری آبهای سطحی خیابان دستغیب، پلازای هاشمی بازدید کرد.


انتهای پیام

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 25291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =