اجرای بیش از ۲۷۰ برنامه اوقات فراغت ویژه خانواده‌ها در منطقه ۱۴

شهردار منطقه۱۴ از اجرای بیش از۲۷۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و تفریحی ویژه خانواده های دارالمومنین تهران تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه استفاده مطلوب از  اوقات فراغت   تأثیر مهمی درایجاد نشاد و  ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دارد، به اجرای برنامه های متنوع، مفرح و آموزشی ویژه گروه های سنی مختلف درمحلات مختلف دارالمومنین تهران اشاره کرد.
سالاری پور در تشریح برنامه ها گفت: بیش از۱۰۰ عنوان کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی،   مدیریت بحران، سلامت، مهارت های شهروندی، محیط زیست و پسماند، حقوق و تکالیف شهروندی و ... برای عموم اجراشده است. در این راستا و در طرح پایگاه تابستانی مدارس   بیش از ۵۰گارگاه آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان برگزارشده است.

برگزاری لیگ ورزش محله ای با عنوان «قهرمان شهر» از دیگر برنامه هاست که به گفته سالاری پور این مسابقات با هدف ایجاد نشاط  ، ارتقای سلامتی و کشف استعدادهای ورزشی در قالب مسابقات شطرنج، دارت، مچ اندازی، تنیس، مسابقه بومی و محلی  و ... با محوریت مساجد و بوستان ها اجرایی شده است.
 شهردار منطقه۱۴ همچنین ازبرگزاری  جشنواره فیلم و اجرای اردوهای تفریحی و علمی، زیارتی  و اردوهای جهادی سلامت محور به عنوان دیگر برنامه های تدارک دیده شده بویژه برای نوجوانان و مادران نام برد.  
وی همچنین به گذر کودکی، برنامه تئاتر شهر  و نمایش های میدانی به عنوان برنامه های هنری  درحال اجرا اشاره کرد و گفت: این برنامه ها  در کنار همایش دینی و مذهبی  و ده ها عنوان برنامه دیگرمتناسب با ایام محرم و با محوریت مدارس، پایگاه های مذهبی و فرهنگی دارالمومنین تهران  برگزار می شود.   
سالاری پور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت ۱۴۰۱ برای خانواده، بانوان، نوجوانان، سالمندان و افراد دارای معلولیت در محله های ۲۱گانه منطقه تا پایان شهریورماه اجرا می شود.

انتهای پیام 

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 25444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =