لزوم استفاده از ظرفیت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی در اجرای امور شهری

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در مسجد علی بن الحسین (ع) ضمن پاسخگویی به درخواست های مردم دارالمومنین تهران، بر اهمیت نقش استفاده از ظرفیت ها و گروه های مردمی در پیشبرد همه امور اشاره کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیرحسین قاضی زاده هاشمی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  و معاون رئیس جمهور در دیدارچهره به چهره با  مردم ضمن پاسخ به درخواست‌های شهروندان منطقه، به  دستاوردهای نظام و عملکرد دولت در حوزه های مختلف نیز اشاره کرد.
وی با بیان اینکه از برکات کم نظیر این دولت، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است، افزود: در این راستا تقریبا در همه اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، از جمله مساجد به عنوان پایگاه مردمی  با برپایی میزهای خدمت، این ارتباط دولت با مردم استمرار دارد.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ارتباط بی واسطه با مردم از نقاط قوت دولت سیزدهم است، تاکید کرد: مصداق این موضوع همین سفرهای مکرر، مستمر، دقیق و هدفمند رئیس جمهور و هیئت دولت است که این موضوع در لایه‌های پایین‌تر مدیریتی نیز دنبال می‌شود.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با بیان اینکه شهرداری برای بازشدن گره کار مردم و ارائه خدمت بهینه پای کاراست، به استمرار برپایی میز خدمت در مساجد این منطقه اشاره کرد.
سالاری پور با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های مذهبی و مردمی بویژه نخبگان محلی در اجرای بهتر برنامه ها و پیشرفت امور مربوط به شهر و شهروندان، از تلاش مدیریت شهری منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی در تعامل و ارتباط نزدیک با شهروندان خبر داد. 

انتهای پیام 

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 25489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =