نخستین بوستان مادر و کودک منطقه ۱۵ فردا 
افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بوستان مادر و کودک در این منطقه با هدف آسایش و رفاه حال مادران و کودکان فردا در ناحیه ۴ افتتاح می شود.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: نخستین بوستان مادر و کودک در منطقه ۱۵ به مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ متر مربع به منظور آسایش و رفاه حال شهروندان و اهمیت نقش مادران در رشد و تعالی فرزندانشان در فضاهای شهری با هدف تهران شهر دوستدار کودک  در محله مشیریه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال احداث شد.

او در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان مرکزی به مساحت ۶۴ مترمربع جهت اتاق بازی  و نگهداری کودک، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، احداث معابر و مناسب سازی محوطه مجموعه های بازی، اجرای تاسیسات و نرده کشی محوطه بوستان انجام شده است.

صباغ با اشاره به اینکه فضای داخلی ساختمان مرکزی به سیستم گرمایشی، سرمایشی و نمایشی و نیز وسایل بازی کودکان تجهیز شده است، ادامه داد: در محوطه بوستان چند نوع وسایل بازی استاندارد کودک، زمین های مینی فوتبال، مینی والیبال، مینی بسکتبال و المان و مبلمان های شهری چون صندلی، سطل زباله و نمادهای کودک قرار گرفته است.

شهردار منطقه از اجرای عملیات خاکبرداری به حجم ۵۸۳ مترمکعب و خاکریزی  به حجم ۱۷۵۰ مترمکعب در این بوستان خبر داد و گفت:  ۱۱۰ اصله درخت زبان گنجشک، ۲۰ اصله درخت زیتون تلخ، ۱۶۰ اصله کامیس پاریس، ۲۵۰ بوته رز و ۲۷۰ بوته پیچ امین الدوله در محوطه این بوستان غرس شده است.

انتهای پیام

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 25721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =