خدام الحسین (ع) شهرداری منطقه ۱۰ راهی نجف اشرف شدند

خدام الحسین (ع) شهرداری منطقه با بدرقه شهردار و مدیران منطقه راهی شهر نجف اشرف شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، ۴۴ نفر از خدام الحسین (ع) شهرداری منطقه ۱۰ ظهر امروز با بدرقه «رضا شرفی» شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه از محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مجتمع شهید «حبیب غنی‌پور» راهی شهر نجف اشرف شدند.

«رضا شرفی» در این مراسم گفت: گفتار و کردار ما باید هر روز و هر ساعت حسینی باشد اما دو ماه محرم و صفر به صورت ویژه اختصاص به امام حسین (ع) و یاران باوفایش دارد و هر عمل ما باید بوی حسینی بدهد و هر قدم ما در راستای توشه‌برداری برای آخرت‌مان باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱۰ در شهر نجف اشرف به عنوان معین این شهر عمل می‌کند، اظهار داشت: شما در حالی برای راهپیمایی اربعین به شهر نجف اشرف اعزام می‌شوید که میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی حضور می‌یابند و این مسئله، موجب جلب توجه بسیاری از کشورها شده و دانشمندان و کارشناسان آنها در حال بررسی است که چه چیزی موجب شده این جریان پس از قرن‌ها ادامه یابد.

شهردار منطقه با بیان اینکه فضای خاصی در کربلا و نجف در حال حاضر وجود دارد، تصریح کرد: شما قطعا در این مدت برای زیارت مشرف خواهید شد ولی اینکه به زائران خدمت می‌کنید، برای شما افتخار بزرگی است و من هم مفتخرم که امروز بدرقه‌تان می‌کنم.

شرفی ابراز امیدواری کرد که خدام الحسین (ع) شهرداری منطقه ۱۰ در پایان فعالیت خود، با صحت و سلامت کامل به موطن خویش بازگردند.

انتهای پیام 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 25808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =