محله رضویه از بن‌بست خارج می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات احداث مسیر دسترسی محله رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب و شرق محله با هدف خروح از بن بست آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: مسیر دسترسی پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین و بازگشایی گره ترافیکی در محله رضویه احداث می شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهید نجفی رستگار به  خیابان شورا در محله رضویه به طول ۳۵۰ متر و مسیر خروجی به صورت دوربرگردان از خیابان شورا به بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول ۲۵۰ متر ساخته خواهد شد.

صباغ با اشاره به اینکه با احداث این مسیرهای دسترسی، سفر اهالی محل حداقل ۲۰ دقیقه کاهش خواهد داشت گفت:  با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام رضا(ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه به تشریح این عملیات پرداخت و گفت: در این پروژه ۴  هزار و ۵۰۰ متر مربع روکش آسفالت مکانیزه،   هزار و ۵۰۰ متر مکعب زیرسازی، ۲۲ هزار متر مکعب خاک برداری،   ۲ هزار متر طول انهار و جدول بندی، احداث  دیوار حائل بتنی مسلح ۴۰ متر طول با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد و هم اکنون نیز در مرحله خاکبرداری است.

او در پایان افزود: تمام تلاش خود را در ارتقای رفاه و رضایت مندی شهروندان این محله و مطالبات شورایاران و مردم با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام می دهیم.

انتهای پیام

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 26076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =