اتمام پروژه مسقف‌سازی پایانه تاکسی سه‌راه تهرانپارس تا نیمه مهر

شهردارمنطقه ۸ گفت: پروژه مسقف سازی پایانه تاکسی سه راه تهرانپارس تا نیمه اول مهر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام خبر بهره برداری و بهسازی پایانه تاکسی سه راه تهرانپارس گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بهره‌برداری از تسهیلات در حال احداث پایانه تاکسی سه راه تهرانپارس از جمله مسقف سازی آن در نیمه اول مهر ۱۴۰۱ انجام می‌پذیرد.
شهردار منطقه ۸ تصریح کرد: با اختصاص اعتبار پیش‌بینی شده، این پایانه تا نیمه اول مهر به بهره برداری می رسد و درخصوص زیباسازی پروژه پارک سواردرون شهری سه راه تهرانپارس، مقرر شده است پس از اتمام عملیات اداره زیباسازی شهرداری منطقه از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران جهت نورپردازی اقدام کند.
فاطمه تنهایی با اشاره به‌اینکه پایانه‌ها یکی ازمهم‌ترین نقاط شهری جهت تبادل مسافرین در مد حمل‌ونقل عمومی است؛ بیان کرد: تاکنون احداث فونداسیون‌ها و نصب ستون ها و بازوها در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع درخیابان دماوند سه راه تهرانپارس به انجام رسیده است و ان‌شاءالله این پروژه در نیمه اول مهر ماه به اتمام می‌رسد. 
وی ادامه داد: با به اتمام رسیدن این سقف و سایه‌بان در ۲ ردیف دو طرفه، با عرض ۹ و طول ۳۳ متر و سطح پوشاننده ۶۰۰ مترمربع، امید است رفاه و رضایت شهروندان و مسافران در این محدوده حاصل شود. 
شهردار منطقه ۸ در پایان افزود:همچنین جهت رفاه حال رانندگان، شهروندان و مسافران درون شهری یک نمازخانه و ۵چشمه سرویس بهداشتی برای این پایانه در نظر گرفته شده است.

/انتهای پیام

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 26086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =