آماده‌باش شهرداری منطقه ۱۷ در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

حدود یک کیلومتر از مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از منطقه ۱۷ می گذرد که شهرداری منطقه آمادگی جهت خدمت رسانی های لازم را فراهم می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی چند سالی است که در تهران و شهرهای دیگر برگزار می شود تا عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) که از رفتن به کربلا و شرکت در راه پیمایی عظیم و جهانی اربعین جامانده اند، در این مراسم حضور پیدا کنند. این مراسم در تهران از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۶ شهریورماه از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی برگزار می شود.

از آنجا که یک کیلومتر از این مسیر پیاده روی از منطقه ۱۷ و دارالشهدای تهران می گذرد، شهرداری منطقه با تمام توان خود خدمت رسان جاماندگان حسینی این مسیر خواهد بود.

قبل از برگزاری مراسم، جداول، المان های ترافیکی، تابلوها، انهار، معابر و پیاده روی های واقع در مسیر توسط نیروهای خدمات شهری شست و شو داده می شوند. همچنین مخازن و زیرمخازن گندزدایی و شست و شو می شوند.

در طی مسیر علاوه بر استقرار نیروهای اداره پسماند با مخازن مقوایی، ۶ خودرو حامل سطل های پلاستیکی مستقر هستند تا این مسیر عشق و دلدادگی عاری از هر گونه زباله و آلودگی باشد.

پس از پایان مراسم نیز نیروهای خدمات شهری منطقه نسبت به نظافت و شست و شوی مسیر در اسرع وقت اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 26148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =