تردد روان با خدمات‌رسانی مناسب به زائران در مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ از تردد روان با خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد تردد روان زائران چه در مسیر برگشت و چه در رفت در این پایانه مرزی هستیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مدیران شهری صبح امروز از پایانه مرزی خسروی بازدید کردند و روند تردد زائران حسینی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ که مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی را بر عهده دارد، اظهار کرد: خدمات رسانی به زائران حسینی به شکل متفاوت تری از سال های گذشته صورت گرفته و این خدمات رسانی متفاوت با یک همدلی بین سازمانی صورت گرفته است.

صبح امروز سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ و جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه‌های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران به همراه محمدی شهردار منطقه۲۲ از خدمات رسانی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.

صباغ پس از این بازدید چند ساعته گفت: طبق برنامه ریزی های دقیق مدیران شهری منطقه ۲۲ تهران برای خدمات رسانی به زائران حسینی شاهد خدمات رسانی مطلوب در پایانه مرزی خسروی به عنوان دومین پایانه پرتردد زائران در کشور هستیم.

گفتنی است؛ محمدی شهردار منطقه۲۲ ، صباغ شهردار منطقه ۱۵ و مدیران شهری تهران به همراه رئیس صدور مجوزات مرز عراق در خانقین از روند خدمات رسانی جهادگران این منطقه در آن سوی مرزها نیز بازدید کردند.

در این بازدید پس از گفتگو با زائران در پایانه مرزی خسروی به منطقه منظریه و خانقین در خاک عراق رفتند و از نحوه تردد مطلوب زائران و خدمات دهی موکب ها بازدید کردند.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 26222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =