خدمات‌رسانی به ۳۰۰ هزار نفر در مرز خسروی

رئیس ستاد اربعین حسینی پایانه مرزی خسروی با اشاره به خدمات رسانی گسترده در این پایانه بین المللی مرزی گفت: از آغاز سفر زائران حسینی تا به امروز ۳۰۰ هزار نفر از این پایانه مرزی تردد داشتند و همچنان خدمات رسانی مناسبی در حال انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار کرد: پایانه مرزی خسروی به عنوان دومین پایانه مرزی پر تردد بین ایران و عراق است که خدمات رسانی به شکل ویژه انجام می شود، به طوری که در قصرشیرین محل ۶ پارکینگ  خودرو زائران تا پایانه خسروی تعداد قابل توجهی اتوبوس وجود دارد و زائران بدون هیچ مشکلی در این مسیر تردد دارند.

وی افزود: در هر دو مسیر رفت و برگشت خدمات رسانی موکب ها به شکل ویژه صورت می گیرد؛ همچنین در قصر شیرین و مرز خسروی موکب ها فعالیت گسترده ای دارند.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: براساس آخرین آمار ارائه شده از پایانه مرزی خسروی تا به امروز  ۲۳۱ هزار و ۵۷۳ نفر از کشور خارج و ۸۱ هزار و ۷۳۸ نفر نیز به کشور بازگشته‌اند که در مجموع بیش از ۳۱۱ هزار نفر تردد داشته اند.

محمدی در پاسخ به این سوال که اسکان و محیط استراحت زائران به چه شکل است، پاسخ داد: خوشبختانه با همکاری و همدلی که پیش از برگزاری مراسم اربعین حسینی داشته ایم، سازمان هلال احمر ده ها چادر برای استراحت زائران در شهر قصر شیرین، موکب های استراحت، مساجد و هیات های مذهبی فراهم کرده است.

محمدی در حین بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائران در خسروی گفت: سرعت تردد زائران در این مسیر بسیار روان است و خوشبختانه این خدمات رسانی مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 26297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =