خدمت‌رسانی چهار موکب فرامنطقه‌ای در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به تدارک برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در موکب ها گفت: همزمان با روز اربعین سید و سالار شهیدان چهار موکب منطقه ۱۹ در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به عزاداران خدمت رسانی می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: غرفه های خدمات فرهنگی، سلامت، بانوان، مشاوره مذهبی، مراسم آیینی، دمام زنی، تواشیح، مداحی، خدمات ویژه کودکان (نقاشی، قران بخوانید هدیه بگیرید) و برنامه های فرهنگی برای  نوجوانان  فعالیت خواهند داشت.
او ادامه داد: زمان فعالیت موکب ها یک ساعت قبل از اجرای مراسم تا یک ساعت بعد از پایان مراسم پیاده روی است که با توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم و عدسی همراه با اجرای برنامه های مداحی، غرفه هایی با عنوان قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مسابقه نقاشی با موضوع اربعین میزبان زائرین و عزاداران حسینی هستند.ضمن اینکه فرهنگسرای مهر نیز در مسیر پیاده روی موکب و غرفه های مختلف با تنوع برنامه های فرهنگی ویژه خانواده ها، کودکان و بانوان که با مشارکت گروه های مردمی، جهادی برپا شده را مدیریت می کند.
فرهادی با اشاره به استقرار ۴ موکب منطقه ۱۹ در خیابان فداییان اسلام تقاطع خیابان ابریشم، ورودی آزادگان، بعد از پل آزادگان جنب پمپ بنزین و نرسیده به پل سیمان به فاصله ۵۰۰ متر بیان کرد: این موکب ها با مشارکت گروه های جهادی، هیئت فاطمیون و اتباع پاکستانی مقیم تهران در راستای خدمت رسانی به جاماندگان اربعین حسینی برپا می شود.
وی بیان کرد: ده ها موکب و ایستگاه صلواتی نیز توسط گروه های جهادی و مردمی، مساجد و هیأت ها در سطح منطقه با پخت و توزیع  اطعام حسینی به تعداد ۷ هزارپرس غذای گرم، چای و شربت  از عزاداران حسینی پذیرایی خواهند کرد.
انتهای پیام

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 26350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =