خدمات‌رسانی مطلوب شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات‌رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی، سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در جریان سفر کاری خود به کربلای معلی به منظور بازدید و نظارت بر حضور و عملکرد نیروهای شهرداری در مسیر خدمت رسانی به زوار حسینی، اظهار کرد: همچون شهرهای دیگر از جمله نجف، سامرا، کاظمین و بخش‌های مختلف دیگر، در کربلا نیز در موکب زینبیه خواهران همکار ما در شهرداری تهران مشغول خدمتگزاری هستند. 

نادعلی ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی با کمک همکارانمان در منطقه ۸، در امور مناطق و در شهر سالم فراهم شده است؛ همکاران ما به بانوان ارجمندی که برای زیارت به کربلا آمده‌اند، خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. این یک تجربه نوظهور است و به اعتقاد من شهرداری در این عرصه پیشرو خواهد بود؛ عرصه جدیدی که در حوزه بانوان پیرامون زیارت اربعین که حقیقتا یک آزمایشگاه الهام بخش با هدف آمادگی برای ظهور صاحب الزمان (عج) و بیداری و وحدت اسلامی است. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در پایان ابراز امیدواری کرد که سال آینده با چند برابر ظرفیت، همه بخش‌های مختلف شهرداری تهران توفیق داشته باشند که این خیمه بزرگ حضرت زینب (س) را در کربلا دایر کرده و خدمات لازم را به بانوان زائر ارائه دهند. 

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 26368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =