از برپایی نمایشگاه عکس تا استقرار خادمین رسانه‌ای در مرز مهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ اعلام کرد: خادمین رسانه به مدت ۲۰ روز در مرز مهران خدمت کردند و نمایشگاه عکس تهران تا مهران در این منطقه برگزار شد .

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، محدثه ذوالفقاری مدیر روابط عمومی این منطقه عنوان کرد: در اربعین ۱۴۰۱ بیش از ۲۲۰ نفر خادم از همکاران خدمات شهری و بیش از ۵۰ نفر برای خدمات رسانه ای و اجتماعی و فرهنگی به محدوده مرز مهران اعزام شدند .

 او افزود: پیش از آغاز اربعین حسینی فراخوان جذب خدام رسانه ای منتشر شد و خادمین رسانه ای از شهرداری منطقه۱۱ برای خدمت در مرز مهران مستقر شدند .

 ذوالفقاری گفت: خادمین شامل عکاس، فیلمبردار، تدوینگر و فعالین رسانه و فضای مجازی بودند که اخبار و مستندات را برای انتشار و تبلیغ این راهپیمایی بزرگ از مرز مهران مخابره می کردند .

 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران اعلام کرد: به منظور ایجاد فضای معنوی برای همکارانی که در تهران خدمتگزاری به مردم را انجام می‌دادند، در ساختمان شماره۱ منطقه۱۱ نمایشگاه عکس تهران تا مهران برگزار شد .

 او خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دستاورد های رسانه ای در ایام اربعین تبلیغ و انتشار گسترده اخبار خدمتگزاری خادمین و استقبال زوار بود که در جنگ نرم با رسانه های معاند و خارج نشین، خادمین رسانه ای و فعالین روابط عمومی منطقه۱۱ موفق شدند در انتشار اخبار و تصاویر به موقع و انعکاس صحیح از حال و هوای مرز مهران برای شهروندان در شبکه های مجازی اقدامات مفیدی اجرایی کنند . 

او در انتها گفت: محتوای تولیدات رسانه ای از ۲۰ روز خدمت در مرز مهران تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بازدید داشته است و تلاش می کنیم تا با تکیه برشفاف سازی و تبلیغ مناسب در فضای جنگ نرم رسانه ای موفق عمل کنیم .

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 26508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =