لزوم بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و جلب مشارکت‌های مردمی

در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۹ که با حضور سرپرست شهرداری منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، بر بهره مندی از ظرفیت نخبگان و جلب مشارکت های مردمی تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در ابتدای نشست شورای معاونین ضمن پیگیری مصوبات جلسه گذشته تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه تاثیرات و برکات خدمت رسانی به شهروندان را مهم برشمرد و خواستار بهره مندی از ظرفیت نخبگان و جلب مشارکت های مردمی و توجه ویژه به فرایند پیشرفت پروژه ها در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر شد.
او با تأکید بر اجرای کار متعهدانه و اقدامات موثر گفت: منطقه ۱۹ ظرفیت زیادی برای کار کردن دارد و اگربر روی ریل قرارگیرد علاوه بر رقم خوردن اتفاقات خوب برای مردم منطقه برای شهر تهران نیز موثر خواهد بود.
شناسایی و اصلاح هندسی تقاطع ها و چهاراه ها، رسیدگی به وضعیت المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس و رنگ آمیزی آنها، طراحی و توجه به مبلمان شهری، رسیدگی به انهار، گاردریل، فضای سبز، خط کشی ها، رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها به منظور ایجاد تحول در فضا و منظر شهری از دیگر سخنان سرپرست شهرداری منطقه در این نشست بود.
فرهادی در این نشست از برگزاری دیدار های مردمی در مساجد به منظور رسیدگی هرچه بهتر به درخواست های شهروندان در حوزه مدیریت شهری خبر داد.
ارتباط و تعامل با مسئولین مناطق و نواحی همجوار از دیگر سخنان این مسئول در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۹ بود.
انتهای پیام

۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
کد خبر: 26612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =