احداث پهلوگاه اضطراری در مسیر تندرو شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه شهید کاظمی 

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از احداث پهلوگاه  اضطراری در مسیر تندرو شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل پل شقایق به بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: پهلوگاه اضطراری در بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل پل شقایق به بزرگراه آزادگان به طول ۶۰ متر و عرض ۳ متر با هدف ارتقای ایمنی ترافیکی در مسیر شمال به جنوب و بالعکس این بزرگراه در حال احداث است.
او ادامه داد: پهلوگاه اضطراری جدید در این بزرگراه به منظور افزایش ایمنی خودروهای عبوری و توقف برای زمان‌های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، تصادفات یا امدادرسانی خودروهای امدادی ایجاد می شود.
فرهادی در خصوص اقدامات انجام شده به منظور ساخت پهلوگاه اضطراری جدید در مسیر تندرو شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل پل شقایق به بزرگراه آزادگان خاطرنشان کرد: این پروژه درقالب اجرای اقدامات عمرانی شامل خاکبرداری، زیرسازی، بتن ریزی و جدول گذاری انجام شده و در مرحله روکش آسفالت قرار دارد که با اجرای خط کشی و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی به بهره برداری می رسد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ نظارت و برنامه‌ریزی بر اجرای طرح‌ها در حوزه حمل و نقل ترافیک در محورهای عبوری بویژه بزرگراه ها با رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی در راستای  افزایش رضایت مندی شهروندان در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام 

۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 26651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =