تشکیل دو کمیته فنی با محوریت موضوعات شهرسازی در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تشکیل کمیته فنی رسیدگی و تسریع طرح بازآفرینی ناحیه ۳، با محوریت تأمین مسکن استطاعت پذیر در اراضی موقوفه و کوره های آجرپزی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ظرفیت های منطقه و اینکه نهضت ملی مسکن سازی این منطقه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهد داد، افزود: طی امضاء تفاهم نامه ما بین شهرداری تهران و موقوفه مروی در راستای خدمت رسانی به شهروندان، احیاء بافت فرسوده محله نعمت آباد و انبوه سازی مسکن در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به تفاهم نامه فی ما بین عنوان کرد: احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در ناحیه سه با مشارکت موقوفه مروی در راستای نوسازی شهر و کاهش فاصله شمال و جنوب در این کمیته بررسی می شود.
به گفته این مسئول با تشکیل کمیته فنی، آماده سازی زمینه های ایجاد نهضت ملی مسکن سازی، پیگیری محله الگو، ساماندهی برخی فضاها در خیابان سهیل شمالی و جنوبی، ساماندهی مشاغل مزاحم و ایجاد شهرک  صنعتی بررسی و پیگیری می شود.
او ادامه داد: در خصوص بررسی مسائل و مشکلات شهرسازی ناحیه سه، کمیته کارشناسی ویژه ای با عنوان «کمیته صیانت و ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه ۳ » در راستای اخذ تدابیر جدی پیشگیری و جلوگیری از تخلفات، ساخت و سازهای غیر مجاز و صیانت از حقوق شهروندان تشکیل شد.
براساس این گزارش مسئولیت این کمیته از سوی سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ به معاون خدمات شهری و محیط زیست با پشتیبانی فنی، حقوقی و سایر قسمت ها ابلاغ شد.

انتهای پیام 

۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 26921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =