بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر در جلسه آتی شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نود و پنجمین جلسه شورا، اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر بررسی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که فردا یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به « الحاق یک بند به تبصره ۳ ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار ۳۵ هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی» اختصاص یافته و مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترک کمیسیون های عمران و حمل و نقل وبرنامه و بودجه قرائت شود.

وی بخش دوم دستور جلسه صحن نود و پنجم را به «تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن» برشمرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه «بررسی اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر»،«تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال جاری» و « اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون شورای عالی شهرسازی و معماری و اصلاحیه های بعدی آن با رویکرد تعامل میان منافع عمومی و خصوصی» را از دیگر دستورات صحن نود و پنجم اعلام کرد.

نادعلی در پایان یادآور شد: مقرر شده تا ۱۸ پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 26970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =