ساماندهی مشاغل مزاحم زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۹

در آیین افتتاح برخط مرکز یاور شهر ۷ که با حضور سرپرست شهرداری منطقه، جانشین حوزه مقاومت بسیج ابوذر، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران شهری در بوستان بزرگ ولایت همراه بود بر ساماندهی مشاغل مزاحم که زمینه ساز آسیب های اجتماعی در این منطقه است تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و دلیر مردان و زنان جان بر کف در تأمین نظم و امنیت کشور هفته فراجا را تبریک گفت و افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران درخصوص آسیب های اجتماعی، قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل شد و در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ کرامت انسانی این اقشار اقدامات قابل توجه و موثری صورت گرفته است.
این مسئول با اشاره به اینکه مرکز یاور شهر ۷ در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع آماده سازی شده است گفت: این مرکز با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر کم توان و معلول با خدماتی چون اتاق مشاوره، خدمات بهداشتی و درمانی به بهره برداری می رسد.
فرهادی ریشه یابی آسیب  های اجتماعی و اجرای تدابیر ویژه در این خصوص در راستای کاهش و کنترل آسیب ها را موثر عنوان کرد و گفت:  به همین منظور توافق نامه ای ما بین شهرداری تهران و موقوفه مروی به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم که زمینه ساز آسیب های اجتماعی در این منطقه می شود منعقد شده است تا فضا های ناکارآمد و عرصه های رها شده شهری از وجود معتادان متجاهر و آسیب های ناشی از آن پاکسازی و امن شود.
سرپرست شهرداری منطقه اظهار امیدواری کرد: با ایجاد یاور شهرها در مناطق علاوه بر ساماندهی وضع موجود تدابیر و اقدامات لازم درخصوص توانمندسازی و اشتغالزایی این عزیزان بعد از عبور از مراحل سم زدایی و تکمیل دوره درمان برای بازگشت به آغوش جامعه و خانواده فراهم می شود.
انتهای پیام 

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 26978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =